U say it best, when u say nothing at all.


- Don't tell me that he isn't woth it ,when u don't know him like I do.
  Cause u don't know what we've been through.
  I love u ,boy. ♥


Tjena !
Orkar inte berätta så mycket om dagen.
Men jag har haft det bra.
Dagen spenderades med Amanda i Vinslöv där vi träffade Emil & Viktor.
Ni är lite, speciella ni. Haha, det var exakt ett år sedan vi träffades sist.
När man kom hem åt man & kollade sedan på Revenge.
Älskar den serien! Inget man vill missa, tycker att ni kan ta & kolla på det.

Borstade precis mina tänder & bytade om.
Blir väl att läsa en bok & ta och lägga sig snart antar jag.
Imorgon blir det jobb igen. Börjar vid middagstid, tjoho!
HAHA , nejmen. Då ska även Amanda med & jobba, din kommentar... hahaha
" Vi ska väl lägga ett papper på ett annat och sedan lägga de i ett papper? "
Eller något i den stilen.. haha.
Efter det ska vi basta , käka pizza & allra sist blir det bio!
Låter rätt skönt tycker jag. :)
Blir att se på " This means war ", den verkar rätt rolig den filmen. (y)

Men nu ska jag ta & stänga ner.
Ha't bra allesammans !

En bild från förra året på Amanda ,mig & Viktor.. så söta. (a)



Kommentarer
Postat av: amanda

jasså du gillar oxå den låten som jag bloggade om för ett tag sen? ;) " you dont know her like i do"? ;)

2012-02-24 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0