You learn.

Godkväll mina underbara läsare.
Haft en bra dag? Det har iallafall jag haft. Eller den har varit okej.

Vaknade rätt tidigt idag, kan de vara för att solen lös så stark imorse? Mycket möjligt.
Jag, Jennie och Julia hade serpentinspray krig idag.. Mitt rum blev rätt grönt efteråt.. Det kom i taket, på dörren ,golvet , i vårt hår osv. :o
Bilder kommer någon dag.
Sedan mötte jag Amanda 1 vid radiumkällan. Vi skulle som sagt springa idag. Otroligt nog sprang vi en bit, men vi gick mestadels av vägen. Har verkligen dålig kondis.. Fy för.
Det får man fixa!

Men men , när man kom hem fixade man mat (kassler, ris & currysås), det var riktigt gott!

Imorgon blir det kanske att träffa Fille & Felix, inte helt 100% men hoppas på det iallafall. :)

Nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0