Elftejanuaritvåtusentolv.

Då var klockan ställd och jag är färdig för min dejt med sängen.

Dagen var rätt okej.
Kemin var skoj, vi hade Per (tror jag att han heter) idag. Skulle bygga atomer och molekyler som hade med kol att göra. Plopparna var jobbiga att få av..
Sen hade vi tyska, so, lunch och engelska.
Tjejerna skulle redovisa sina låtar idag..
När jag var klar med min redovisning skulle jag hitta Amandas låt. & vad händer tror ni? Jo ,den låten jag hade fortsatte spela när hon redovisade.
Vad är det med mig, redovisningar och musik på mobilen? haha..
Vi slutade tidigt idag, skönt!

När jag kom hem gjorde jag och Philip chokladbollar, mums.
Sedan vid 4 tiden drog jag till Amanda och vad hände där? ...
Jag var påväg in till hennes rum & skulle hoppa över lite saker som låg på golvet över till stolen. Då halkade jag på golvet och låg där. Amanda som låg och halvsov, flög upp med en väldig fart och garvade en massa. Fast ..jag skrattade jag med. :)
Därefter stack vi till konfan som var smått seg, sedan hem igen.
När jag kom hem räknade jag matte i 2 hela timmar! Otroligt.

Men nu måste jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0