I have to be stronger.

Hello alla glada & ledsna!
Hur är det med er ?
Själv är det bättre med mig.

Har precis duschat, fönat håret och borstat tänderna och är nu redo för sängen. Blir skönt att få lägga sig tidigt.
& inatt ska jag inte gråta mig till sömns!
Har gråtit tillräckligt mycket de senaste dagarna, täcker med tårar nu..
Jovisst, än mår jag inte super bra.
Men bättre än innan ikväll.

Dagen har varit rätt varierande..
För er som ville veta det.
Gick upp tidigt & bestämde mig för att inte sticka till skolan. För jag kände att jag verkligen inte orkade idag.
Stack istället och hämtade lite skolarbete jag kunde jobba med hemma istället så jag inte ligger back med allt.
Sedan köpte Jennie och jag lite gott att äta och satt på mr. Poppers pingviner när vi kom hem. Den var jätte bra!
Sedan var det dags för pluggandet.
Pluggade bara på tyska gloserna.
Kan inte alla än men en del kan jag, bättre än inget.
Det andra orkade jag inte med för jag blev depp efter det.

Nej nu orkar jag inte skriva mera.
Godnatt allesammans.

Gammal bild.. I know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0