Palla skolan.

Jaha, sista dagen innan skolan börjar igen. Trist har den varit med, tyvärr.
Har varit smått seg och gått rundor och tagit det lugnt.

Det enda "vettiga" jag har gjort är att ha hjälpt mamma att laga mat, klippt Oskar, målat naglarna och matat hundarna.
Vad längesedan det var jag fixade med naglarna! Bild på naglarna kommer längre ner i detta inlägg.
& Maten idag var riktigt god kan jag säga er! Det blev Kassler med ris och curry sås.
Oskar blev tydligen rätt nöjd med sitt hår, de tyckte tydligen de andra också att det var. Blir nog att klippa Philip också i veckan, skoj!
Vilken tillit alla har när det häller mig och hår. Riktigt skoj faktiskt!

Nej jag får nog ta och borsta tänderna nu och sedan lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0