Saknar dig, dig, dig, dig men inte dig.

Just so you know it, dude.

Hallå alla sötnosar!
Har ni sovit gott?
Det har jag iallafall, eller ja... Gjorde det tills Jennie väckte mig. *sad face*

Var menat att jag skulle springa med henne imorse.. Men det regnade en del så vi sket i det och hjälpte mamma med att mata valparna istället.
De är riktigt söta!
Hmm, ska nog torka mitt hår & fixa till mig lite. Ska iväg till stan med mamma och byta en tröja och se ifall jag hittar nått på expert, fick ju 1000 kr i presentkort av pappa i julklapp.
Tummen upp för det!
Men vet inte vad jag ska köpa, hade tänkt fixa högtalare till datorn..
Men kunde tydligen få de vi har hemma, så får väl se vad det blir.

Nej nu får jag ta och bli klar!
Ha det bra allesammans. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0