In the end, it doesn't even matter.

Tjabba Tjena Hallå! Allt bra med er? Själv är det super. Idag har man inte gjort så mycket. Har städat rummet, tvättat mina kläder, skrivit vad jag ska ha med mig till Polen, fräscht till mig och haft min egna lilla workout idag. Tog även och kollade på fast and furious 4, riktigt bra film det. Drar som sagt iväg till Polen nu i helgen. Då man ska hälsa på sina släktingar från mammas sida. Trevligt det! Blir även en liten tripp till Auschwitz, till ett koncentrationsläger. Med tanke på att vi inte fick dra dit med skolan... -.- jäkla mög. Men men. Spännande! Får se om jag lyckas få Låna datorn hemma hos min käre mormor och morfar, så jag kan blogga någon gång under veckan med. Alltid trevligt det, antar jag. Får se om jag har tid och ork till att fixa över några bilder från resan i Mallorca till bloggen.. Äsch det märker vi nog! Nu ska jag sova.. Riktigt trött. Adjö allesammans, sov gott. :)


Kommentarer
Postat av: -

BANG!
duckface

2012-07-22 @ 08:40:39
Postat av: marre

JAJAMENSAN!

2012-07-22 @ 17:14:17
URL: http://marresjuu.blogg.se/
Postat av: Adrian

Snygging!!!

Svar: Tack du!
Marlene 'marre' Elisabet Johannesson

2012-07-23 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0