Godmorgon eller godförmiddag!

Tjenare stora och små, allt bra med er idag?
Själv är det rätt bra med mig faktiskt! Man har slutat nian och allt. Ska börja på en ny skola till hösten. Det är mycket man har att se fram emot. Men nu ska jag inte snacka så mycket om skolan. För det är väl ingen som orkar läsa om det? ;) Idag bär det av mot danmark , därifrån åker man till mallorca och ska chilla och ta't lugnt. Rätt underbart faktiskt. Hoppas på att det är fint väder där nu bara.
Kommer sakna alla.. Hur ska jag klara mig utan att få prata med mina nära och kära?! Äsch, får väl hålla ut. På ett eller annat sätt helt enkelt. Om ca 1 timme sticker vi mot kastrup.. Blir ju kul. Avskyr att åka långa sträckor med en bil under dagen. Usch.. Men jag överlever nog. Det har man ju gort de andra gångerna iallafall! :)

Nej nu får jag ta och bli klar så jag inte stressar in i det sista. Skriver mer när jag åker mot danmark. Ha det bäst. Hörs! ♣

arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0