"amanda är bäst"

Hallåja !

Sitter hos amanda och chillar..
Har precis, eller nästan precis färgat hennes hår.
Hon blev rätt svart i ansiktet och jag hade hårfärg på handen & på armarna.
Förstår inte hur färgen kom dit. HAHA

Efter skolan stack jag , amanda ,ronja , vikki ,emilia & rebecca till ett café & fikade.
Det var riktigt gott & mysigt kan jag säga er !
Efter fikandet drog vi till ica där jag & amanda köpte calippo, mums !
Tappade även min 50-lapp där , men hittade den igen.
Sedan stack vi till Hemköp där jag köpte en ananas till Amanda.
Hon önskade sig det i födelsedagspresent ,ifall ni ville veta det.
Fast det blir nog något annat med , får se vad det blir. :)
Juste ,tappade även en 20a på hemköp.. men den hittade jag inte igen.. buhu.

Min dag har varit toppen !
Kan inte mer än att älska livet just nu.

Snart får man nog se resultatet ,alltså på amandas hår.
& efter det drar jag nog hem & ikväll blir det Tacos.
Såååååå gott ! Är sjukt sugen på det!

Men har inte mycket mer att berätta nu..
Ni får en bild som Amanda ÄLSKAR ! HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0