Det gör ont, men gå ändå.

Blev ingen skola idag heller.
Kände mig inte helt kry imorse.
Behövde verkligen vila ut och ta det lugnt. Samt få i mig en hel del halstabletter. Men halsen blir inte bättre för det. Men förutom all halsont så är det bättre med mig. Rätt skönt.
Så det blir nog skola för min del imorgon då ja.
Känns rätt bra faktiskt, känns som att jag har missat en del.

Hur som helst, om ca en timme och 20 minuter är jag i stan då jag ska klippa mitt hår, äntligen !
Ska även se ifall de har en stomp, tror jag att det heter, på bokhandeln.
Efter det drar jag iväg till konfan.
På tal om konfan, det blir konfa läger i helgen.. Längtar!
Vill paddla kanot igen, det var riktigt skoj. Men nu får jag plocka undan lite på rummet och göra mig klar.

Ha det bra allesammans!



Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEN VAD SÖT BILD PÅ DIG OCH MIG MARRE!!!! D:

2012-03-21 @ 14:31:14
URL: http://aamandajensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0