Godnatt !

Godkväll mina kära läsare!

Ikväll har det väl hänt en del.
Skrev som sagt på svenska texten.
Hann inte med debattartikeln, pallar inte bry mig heller. Tycker inte att man ska göra en viss text till för att få högre betyg.. Utan kolla på hur man skriver sina texter och innehållet i dem.
Men så gör inte våra lärare nej..
Färgade även håret mörkare & kollade på revenge. Älskar den serien!
Har även fått en trerätters middag idag utav min bror och låtsas bror.
Rätt gott, det kunde ha varit mycket värre. ;)

Morgondagen blir väl rätt lugn får jag hoppas. Blir nog att redovisa på so'n.
Sedan gör vi inte så intressanta saker på svenskan eller engelskan. Efter det blir det idrott. Nästan det enda roliga imorgon. Med tanke på att det blir dans halva lektionen och volleyboll resten utav lektionen. Kärlek till det!
Förra lektionen var gör jävla skoj.
Det blev verkligen ett spel mellan lagen, otroligt nog. De flesta verkade även att ha kul, eller det hade vårt lag iallafall. Trots att vi Inte alltid vann.
Hoppas på en lika rolig lektion!

Nu ska jag sova.
Bjuder på en bild, på resultatet av mitt hår. Den är inte så bra.. Men ni får en bättre så snart som möjligt.
Hinner kanske även lägga upp konfirmationslägerbilderna.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0