I know this moment will be over.

Dagen har varit okej, trots allt plugg.
Det hände inte så mycket idag.
Plugg, fika, plugg, duscha, fräscha till sig, plugga, äta, plugga .. & sova!
Rolig dag, visst? :)
Är väl det studiedagar är till för antar jag, att plugga.

Imorgon är det skola igen.
Fml, hatar tisdagar.. Eller det är bara slöjden som är så sjukt dryg. :s
Visst ja! Imorgon är de sista gången vi åker skridsko. Skönt!
Måste lära mig översteg saken åt höger.
Kan åt vänster iallafall. :)

Åh !
Vill ni veta en sak?
Ibland har jag bara lust att kapa av mig allt mitt hår.. Det är sjukt tjockt, har svårt för att få någon volym bara för att det är långt och de måste toppas.
Får väl ta och klippa mig snart.
Blir att klippa upp det ett x antal cm.

Nu drar jag och lägger mig i min älskade säng!
Kommer känna mig såhär imorgon när jag ska upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0