Känslan av att rädda någon.

Skolan var okej.
Fick min So redovisning gjord.
Fick tydligen göra klart debattartikeln under lovet med. Gött !
Men idrotter slår allt, helt klart.
Mitt lag ägde idag! Vi alla Satte bollen i spel, för än gångs skull.
Sen fick jag en applåd av Gerardo enbart ägnad för mig. Det kändes ju rätt bra! Sen så fick man beröm andra tillfällen under volleybollen.

Hände inte så mycket efter skolan.
Städade lite, snackade med lite folk i skype , tog en liten tupplur och chillade.
Blev även ändrade planer inför morgondagen. Blev inte att sticka till Fille, tyvärr. Jag som saknar den gossen. :)
Utan imorgon drar jag till Småland istället och firar min 3 åriga kusin som fyller år idag. Grattis Tindra!

Visst ja, angående rubriken..
Jennie satte något i halsen och kunde inte andas, hennes kompisar fick smått panik och visste inte vad de skulle göra. Men då kom jag och slog till henne på ryggen, & det hjälpte visst.
Duktig man är. :)

Men nu måste jag sova..
Godnatt alla läsare.

Ni får en bild på mitt .. Halvt gulliga kort åt Tindra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0