Långtråkig dag.. yes.

Har inte alls hänt mycket idag.
Har bara ritat, lagat mat, kollat på Melodifestivalen & snackat lite skype.
Dagen hade kunnat va roligare, men men !
Har en del personer att rita av nu.
En är klar , 5 kvar.
Min favorit vann melodifestivalen , GO LOREEN ! Älskar låten.
Vill även berätta att jag älskar min korvstroganoff.. Så god.
Rätt skoj när man får höra att den är godare än mammas, särskilt när
mamma instämmer.

& hallå ni?
IDAG FYLLER MIN UNDERBARA VÄN AMANDA JENSEN 16 ÅR !
GRATTIS VÄNNEN!
http://aamandajensens.blogg.se/

Nu drar jag för jag är egentligen inte på humör just nu.
Ska försöka få lite sömn så jag blir pigg & glad imorgon!
För imorgon måste jag plugga på några kapitel till kemin.
Får även försöka hinna rita av lite personer med.

Ha det bäst allesammans & sov sött.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: nicklas

någon gång, på något sätt, kommer jag tvinga dig laga korvstroganof till mig!

min mammas suger..

2012-03-12 @ 05:52:13
URL: http://lund15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0