Pigg ? Ohnej.

Dagen blev som sagt inte som planerat.
Men den var rätt okej trots det!

Dagen spenderades i Småland hos min moster och mina älskade kusiner.
Vi firade lilla tindra som blev 3 igår.
Jag och jennie var även ute ett tag och fotade lite. Blev mest bilde på varandra, sedan kom två helt random personer och sa något sedan sa den äldre gubben att vi skulle ta kort på honom. Så började han posera, medan hans fru (skulle jag tro) fortsatte att gå och fnissade för att hon inte ville vara med på bild. Sedan sa han nej & fnissade och små skutta/gick i "rask" takt iväg tillbaka till hans fru.
Det var en härlig människa det!

Bilder kommer imorgon, för då har man inget planerat.
Så Bye !

En liten bild på mig efter ca två timmars biltur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0