Rolig måndag..

Eller inte.
Har inte mått bra idag, har riktigt ont i huvudet, i halsen och smått i magen.
Höll dessutom på att spy imorse.
Kan det bli värre? Hoppas inte det.

Trots detta stack man till skolan där det inte hände så mycket. Gjorde NP laboration i kemi idag. Gick nog rätt hyfsat tror jag. Men planeringen skulle tydligen behöva några justeringar , så fick använda en färdig planering. Oops?
Haha , så kan det gå.
Stack hem efter engelskan, kände att jag inte alls mådde bra.
Kom hem och tog en tablett för huvudet och en för halsen sedan la jag mig i sängen och vilade. Skönt!

Blir väl lite pluggande ikväll.
Har tyska prov på onsdag och två-tre svenska texter ska bli färdiga om två veckor. Kill me..
Hur som helst, blir nog en ganska seg vecka känner jag.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0