Skönt med sovmorgnar.

Blev ingen mentorstid idag, varför vet jag inte riktigt. Så det blev sovmorgon för min del då. Skönt!

Drar till skolan om ca 45 minuter.
Första lektionen är teknik ,innebär alltså prov. Kul! Eller inte. Får se hur det går..
Sen är det svenska ,lunch ,bild och matte. :)

Efter skolan blir det att skriva klart mina svenska texter som måste bli klara till imorgon. Men ska även färga håret och kolla på revenge.

Har inte så mycket mer att skriva.
Förutom att jag måste fixa mig nu och att ni får ha en super bra dag!

Får väl bli en bild på alla kakor vår mentorsgrupp hade med sig på klassrådet. Det var riktigt gott. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rulltårta! D8

Give me! Hihi. Din blogg är jätte rolig att lära till skild från andras...

2012-04-01 @ 00:52:20
Postat av: sam rosenberg

Rulltårta! Kärleksmunns! Och en slags kaka D8

Give me! Hihi. Din blogg är jätte rolig att lära till skildnad från andras...

2012-04-01 @ 00:57:23
Postat av: Marlene

Den lilla ljusa kakan het nog drömmar , har jag för mig.

Haha , kan kanske skicka något med med posten!

Jaså? Det är ju trevligt att du tycker det.. :D

2012-04-01 @ 18:55:34
URL: http://marresjuu.blogg.se/
Postat av: sam

Aeee jag tror de är gamla nu. Men det hade varit gött med lite fika nu. ;))

Hjälper morsan på jobbet... Hmm Kanske för mycket information?

Haha varsågod, lilla damen.

2012-04-22 @ 23:42:44
Postat av: Marlene

Haha alltid gott med lite fika när man jobbar!

Men jo de är nog rättså gamla nu ja.

Lilla damen var det med ja. :)

2012-04-23 @ 00:31:58
URL: http://marresjuu.blogg.se/
Postat av: sam rosenberg

Jöpp, men det är nog ändå döda....

Men du är väl en dam?

2012-04-24 @ 23:08:20
Postat av: Marlene

Jo det är jag väl. :)

2012-04-25 @ 00:09:06
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0