Trevlig kväll!

Igår kom mina älskade kusiner ,moster & hennes man hit & firade mig.
Som jag har saknat dem ! Mina kusiner är så sjukt söta. (a)

Det kom runt 4 tiden tror jag?
Vi åt lite , sedan blev det efterrätt.. Pannacotta men blåbär ovanpå, MUMS !
Därefter blev det ännu mer fika till melodifestivalen.
Vilket liv det blev här när Torsten vann över Sean Banan.. Förstår inte hur man kan gilla honom eller låten.
Låter riktigt förfärligt ! Fast, vi har alla olika åsikter.
Tyckte att Top Cats var riktigt härliga, man blir så glad & pigg av deras låt!
Men mina absoluta favoriter i melodifestivalen är helt klart
Loreen - Euphoria & David Lindgren - Shout it out.

Dagen blir nog rätt chill!
Ska nog dra in till hässlehåla och träffa Filip.
Då ska vi förhoppningsvis se på 'the grudge 2'. (a)

Här har ni David Lindgrens låt... Riktigt bra, tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0