U have torn me apart.

Hallåja alla jordinvånare!

Ny dag, nya tag!
Dagen började med att jag vaknade.. Nej men, nu ska vi inte ta allt i detalj. :)
I skolan började vi med någon undersökningssak, började tekniken senare. Därefter var det lunch, bild och matte.
Bildlektionen var rätt chill faktiskt.
Har kommit en bra bit på mitt arbete, dessutom klagade aldrig bildläraren på mig under "redovisningen" i grupper om man nu kan kalla det så?
Slutade även tidigare idag eftersom man började matten tidigare.
Lovely!

Idag hände det något riktigt oväntat.
& detta gjorde min dag toppen rent utsagt! Men vad som hände tänker jag inte skriva här.
Det lär förbli min lilla hemlighet, typ. ;)

Nu är det dags att sova.
Natti allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0