Vad är jag , utan dina andetag?

Ett tag sedan man var här då ja.
Det var mycket med skolan denna veckan, sen så hade jag annat för mig.

Har inte hänt något speciellt i veckan..
Det har varit NP i kemi, konfa , sen så har man stuckit till stan med Amanda i torsdags.
Var tänkt att vi skulle shoppa lite.. men tappade suget på det.
Så vi stack till kvantum & köpte en hotdog, mums !
Därefter träffade vi Fille & Felix , var rätt skoj kan jag säga er.
Kollade på All the boys love Mandy Lane.
Sen så flumma vi bara rundor. :)

Fredagen var rätt chill!
Särskilt idrotten, fick göra vad vi ville där.
Sedan slutade vi en kvart tidigare, härligt värre.
Efter skolan fräschade jag till mig , sedan drog jag & min familj iväg till K-stad
för att köpa nya skor. Rätt trött på vinterskorna.
Usch vad jag lär känna mig kort nu.. 
Drog inom Willy's innan vi stack hem till lilla Tyiringe där jag släpptes av vid kyrkvillan.
Spenderade min fredagskväll med ungdomsgruppen.
Vi skulle ha en övernattning, var rätt skoj.

& vad hände igår?!
De ni.. nej men det hände inte alls mycket igår.
Eller jo, jag snackade med felix & fille & ägde ut felix i bowling..
Trots att han vann tre gånger i rad.. haha

Här får ni lite bilder.
Älskar den på våran katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0