-

Om du så bara försöker flörta med honom, så är du död för mig..
Om du så bara försöker att få tillbaka honom, så kommer jag slita dig i stycken.
För.. Inte ens du ska komma mellan oss. Just sayin' , bitch.

Jag förstår mig verkligen inte på folk som försöker flörta med andra som har en pojk-/flickvän. Det om något är så oerhört respektlöst.. Hur tänker dem egentligen? Usch så sur man blir. Det är bara onödigt att lägga sin energi på att flörta med någon som har en kille eller tjej.. Patetiskt. Vad är grejen med det? Grejen med att förstöra en annans förhållande? Tänk ifall de trivs jätte bra med varandra ,men så sabbar en idiot det på ett eller annat vis. Finns inte ord för hur korkade vissa kan vara.
Något annat som är rätt fult är även idioter som försöker ragga på en. Sedan berättar man att man har kille.. Då passar det sig tydligen inte att snacka längre. Patetiskt.





Kommentarer
Postat av: amanda

BITCH MODE: ACTIVATED!



Nejmen förstår, har varit med om samma. Antar att det är A & L du syftar på? Om du ska slita dom i stycken så hjälper jag gärna till! :D

2012-05-20 @ 10:44:16
URL: http://aamandajensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0