Älskar vädret !

Hallåja alla stora och små!
Fint väder vi har här i Sverige, eller vad tycker ni? Själv älskar jag det. Finns inget bättre än när det är +20 grader i lilla sverige!

Blev inget bloggande igår. För när man väl var hemma från skolan Kickade man en fotboll med min låtsas bror och vann på "klockan" 3 gånger av 4. Rätt chill. ;)
Sedan satte man sig och läste, spelade lite gitarr och snackade med lite folk. Trevligt eller hur? Vid fyra drog jag iväg mot kyrkvillan, då vi stack iväg till röke kyrka och gick igenom vad vi alla ska göra. Jag och Amanda lär bara sitta ner hela tiden. Kommer bara sticka upp då alla ska sjunga, utföra sitt drama och under något annat tillfälle med. :)
Kom hem runt halv 8 tiden. Då gjorde man inte så mycket, blev lite Skype då med. Haha , sedan var min låtsas pappa och min mamma tvungna till att jävlas med de jag snackade med. Vad skoj det var!
Men hur som helst. Min dag har varit okej. Är snart klar med de små bitarna jag ska slipa på tekniken och är snart klar med akryl bilden på en solnedgång. Rätt skönt att man snart är klar med det.
Sen så fick vi vara ute på matten, chill det!

Om mindre än en halv timme drar jag mot Amanda då vi drar ut och fotar lite. Sen så blir det nog att köpa ett paket glass som vi gjorde förra sommaren. Det var riktigt gott kan jag säga er!
Men jag får väl ta och fixa mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0