Du är allt jag önskade & lite till.

Hallå hallå hallå tjejer & killar! Bra med er idag? :)

Min dag har börjat hyfsat bra! Väcktes av min mamma imorse av någon anledning.. Sedan kom en som arbetade här hemma in och sa att han trodde att våran hund höll på att få ungar. Då flög alla upp ur sina sängar och sprang ut snabbt som fan.. HAHA. Det visade sig att vår hund hade fått ut en valp. Underbart! Just nu har hon 6 valpar där ute , riktigt söta. Men de blir sötare, haha. ;)
Duschade för en stund sedan och har precis fönat håret. Håller på att fixa mig inför resten utav dagen som ska spenderas med Amanda! Drar till henne vid 4 , sedan drar vi kanske ut & fotar lite sedan sticker vi till gondolen och käkar KEBABPIZZA, mums! Därefter drar vi ner till tyringedagarna och ser ifall det finns något skoj att hitta på där. Får hoppas på att det kommer massor av roligt folk dit med.

Nej nu får jag fixa till mig så jag blir färdig!
Ha det bra allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0