Let us set the world on fire

Good evening, guten Abend & god kväll!
Har ni haft det bra? Det har jag haft iallafall. Idag har vi haft bröllopsfest här hemma med nära och kära. Riktigt skoj faktiskt. Alla ungarna var så underbara och söta! Den sista halvtimmen innan de skulle sticka så hoppade dem på mig och skrek. En utav dem satte sig på mitt huvud efter att den andra hade hoppat på mig så jag lagt mig ner på golvet. Vilda ungar det där! Haha , riktigt skojiga.
Skulle ha tränat idag med, men så blev det inte. Eftersom regnet öste på just då man skulle ha stuckit iväg. Sen när det slutade kom alla gästerna och jag behövde fixa mig så jag hann inte dra iväg och träna, så det blir imorgon istället vid middagstid. Härligt det! Känner att jag verkligen behöver träna inför turneringen. Det var trots allt ett tag sedan jag spelade sist. Hehe... Taggar verkligen till sista veckan i skolan. Det är ju inte alls länge tills vi slutar. Riktigt underbart måste jag säga. Stressigt dock.. Har 2-3 inlämningar och en redovisning som ska vara färdig till måndag. Inte så taggad på att plugga hela kvällen och imorgon. Sen ska man träffa fille imorgon med. Hur ska man hinna med allt?! Usch , vad stessad man blir. :( Men vad gör man inte för att få ett bra betyg och för att hinna träffa härliga människor? :)

Nu ska jag fortsätta med pluggandet , sedan blir det väl lite eurovision och skype kanske? Får se hur det blir med det. Ha det bra allesammans. Kommer nog lite bilder från bröllopet och festen ikväll eller imorgon för vi hoppas! Bye bye!

Ytterst vackra bilder !


Kommentarer
Postat av: :o

Aw x)

2012-05-26 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0