New in & bilder från bröllopet.



Här har ni lite bilder från bröllopet och de jag köpte i kristianstad i onsdags. :)
Dagen har varit okej. Kunde ha varit bättre. Fick sån hemsk mensvärk innan jag skulle träna inför fotbollsturneringen idag. Var helt överlycklig som hittade en iprentablett innan jag drog dit! haha... enda som hjälper så. :) Därefter skulle jag ha varit med min kära Filip. Men så blev det tyvärr inte. Stannade istället och spelade lite mera fotboll och drog hem sen då det blev att fortsätta plugga. Är klar med min biologiredovisning och har kommit halvvägs med so'n, och har lite kvar av min engelska och svenskan. Blir att fixa klart svenskan innan jag lägger mig.. Engelskan gör jag nog klart på lektionen imorgon eller imorgon bitti. Får se!
Hoppas ni har haft en bättre dag än lilla mig!
Nu ska jag ta och fixa mig för min kära säng och drömma sött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0