So close ,but so far away.

Det så sjukt så snabbt tiden har gått! För någon månad sedan satt man i skolan och tänkte " Vad långt det är till sommarlovet, känns som det är evigheter till dess. ". Men jag hade visst fel om det. Det har gått snabbare än väntat. Gick från äsch, det är chill.. Det är lång tid kvar innan det blir lov! Men nu sitter man här och är riktigt taggad inför en händelserik vecka. Sista veckan i årskurs 9. Sista veckan med min kära klass 9b1. Kommer sakna alla. Alla från min klass , samt de andra 9orna. Men får väl försöka hålla kontakten med som många som möjligt helt enkelt! Imorgon är det sista seriösa dagen i skolan, bortsätt från måndagen då det inte blir några seriösa lektioner. För de som ska uppträda på avslutningen ska träna på förmiddagen. Sedan blir det fysik och biologi/kemi.. Därefter ska klassen iväg och kära på en pizzeria & blir kanske vattenkrig med, beroende på vädret då såklart! Sedan ska det städas i skåpen och allt.
Nej nu får jag ta och göra mina förbaskade sit ups som jag har struntat i den senaste 2 veckorna.. Illa av mig, verkligen! Usch. Men får ta igen all träning. På tal om träning så ska det tränas lite fotboll efter skolan med laget inför fotbollsturneringen. Är riktigt taggad inför turneringen. Ska bli riktigt skoj faktiskt!

Nej nu ska jag ta och göra mig färdig för min kära säng.
Ha det gott allesammans. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0