i'm in LOVE

Fast nej det är jag inte alls..
Har efter en lång tid hittat ett par vinterskor, ÄNTLIGEN! haha, kan dock inte beställa dem förrän måndag. Sorligt. Men men that's life i guess?
 
 Idag har jag varit iväg i kristianstad med mamma och syskonen, trevligt det. Vi var iväg och kollade in min broders blivande gymnasieskola. Grabben börjar bli stor! Det var dock inte lätt att hitta  dit kan jag ju säga, haha. Höll på att gå vilse till en början. Annars var väl skolan hyfsat mysig! Därefter stack man och åt på subway och shoppade lite grann efteråt.
       Hittade inte allt för mycket idag. Blev lite smink och en grå tubhalsduk. Älskar halsdukar. I LOVE IT. De är så mysiga så. Sedan hittade jag som sagt ett par skor på dinsko. De hade dock inte min skostorlek där så man får ta och beställa dem nästa vecka. GREAT!
 
Hur skall jag spendera resten utav kvällen?
Jo det blir att äta lite våfflor, pannkakor och glass till det. MUMS!
Därefter ska jag ta och läsa i min engelska bok och kolla igenom fysiken också. Usch, vill inte ha prov på måndag, är inte speciellt taggad inför det. Äsch vi får väl se hur det går.
 
 
Riktigt mysiga skor!
 

Kommentarer
Postat av: Vikki

Dom skorna är riktigt snygga ! (;

Svar: Eller hur?! :o
Marlene 'marre' Elisabet Johannesson

2012-11-24 @ 13:00:30
URL: http://vinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0