It used to be so full of faith, now it only hurts.

Här var man inte så aktiv inte...
Så går det när man går naturvetenskap. Äsch får tänka positivt.. Man blir smartare och smartare för var dag som går!

Jovisst, det har varit okej i skolan.
Hur som helst.. Det har varit en rätt okej helg faktiskt! Gårdagen var ganska trevlig den med.
Igår var man med Amanda och hade det allmänt trevligt. Vi stack och köpte en hot dog och kollade på bio efteråt. & det blev filmen breaking dawn part 2, äntligen! Den är riktigt bra kan jag säga.

Annars så var man riktigt duktig i lördags! Då stack både jag och min syrra ut för en powerwalk/joggning. Kom upp i 6.69 km. Därefter gick vi ut med hundarna, det blev 1-2 km till på det.
Efter allt motionerande tog jag en lång och skön dusch, städade på rummet och sorterade alla gamla skolpapper. Great, right?
Blev lite bad under kvällen på badhuset med en del bönder och släktingar dessutom. Blev lite smörgåstårta på det också. Mums!

Veckan har varit ganska chill annars då man inte har haft någon fysik alls. SÅ SKÖNT! Vet ni vad? Jag insåg att det endast är 2-3 veckor kvar innan det är julavslutning. Det är underbart om något. Det behöver vi skoltrötta naturare som sliter dag och natt med plugget!

Nej nu ska jag ta och fixa mig för sängen och sova så trött som jag är. Haha, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0