MGIM

My god it's monday.

Taggad inför första skoldagen efter lovet. Lite trött är man ju inte efter att inte ha kunnat somna under natten. Great.

Blev inte att skriva om vad som hade hänt i veckan innan. Hade verkligen inte tid. För min lördag och söndag bestod av städning, läxläsning och lite ta-hand-om-mig-själv-stund. Rätt chill trots allt faktiskt.
Kändes så bra när man skulle lägga sig igår efter en skön varm dusch, nyrakade ben i en nybäddad säng. Sedan hade man ljusen tända och läste en bok en stund. Rätt mysigt faktiskt.

På tal om mys... Jag har redan gjort min jul-spellista på spotify. Satt och såg en nyhet med colbie och hennes album Christinas in The sand.. Tog och lyssnade på några av låtarna och kände riktigt hur man längtade efter julen sen. Så det blev en liten mysig spellista med mina favoriter. Love it. :)

Är nu på väg till skolan i bussen.
Skoj, right? Nej. Inte direkt. Idrott på morgonen också. KÄRLEK!
Haha för väl skriva mer när jag har slutat. Ha det bra allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0