Älska, älska inte, älska, älska inte..

Det är frågan.. Fast nej. Det var det ju inte. Utan frågan är den att.... Vad kan man fixa till min käre lille broder som ska bli hela 15 bast nästa vecka? Kom gärna med förslag eller så. Här, på Facebook eller via mobilen. Var ni nu skulle känna för att skriva.. Hade varit super snällt!

Hurdan har dagen varit? Jo. Trist faktiskt. Det enda roliga var nog tyskan och svenskan. Man blir så glad på de lektionerna. Läraren är så härlig så. Har dessutom fått ganska så bra betyg på mina saker på svenskan hittills. Love that for sure! Haha.. Fick C på ett utav mina tal och på en skrivdel. Fick även ett B på ett annat tal, ett tal jag inte ens hade tränat på högt för mig själv alls innan själva talet. Rätt gött det faktiskt!

Nej usch. Nu ska jag läsa vidare, eller läsa ut boken geim. Inte världens roligaste bok, men den funkar. Inte för att jag tror att ni bryr er om det, eller gör ni det? Nej. Förmodligen inte.
Ciao! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0