Darling? You give love a bad name.

Varför? Varför lät jag det gå så långt egentligen? & vad såg jag i dig? Jo, allt jag älskar hos en kille i princip. Men jag skulle inte ha låtit det fortsätta såhär.
Jag borde aldrig ha fallit för en idiot som dig. En som inte orkar lägga sin energi på en.

Du har verkligen allt, allt jag älskar.
Du anar inte hur lika vi är till sättet. Vi gillar samma saker, tycker mindre i'm samma saker och är likadana rent allmänt vad gäller det mesta. Jag älskade den kvällen då vi var. Käkade lite godsaker, kollade film och hade det ganska så mysigt. Ville aldrig att kvällen skulle ta slut! Men det gjorde den.
"Får jag en puss?".. Det var något man inte kunna tacka nej till. Men önskar nästan på att jag hade gjort det. Jag borde ha sagt "Nej du får ingen puss. För du lär säkert inte ens lägga din energi på mig därefter ändå så." Så förblev det med dessutom. Men jag var så oerhört idiotisk så jag föll för hans charm. Vilket jag ångrar nu, då han knappt bryr sig längre.
Killar... Hur tänker ni egentligen? Vad är det ni tjänar på utav att göra som ni gör? Detta gäller såklart inte alla.
Men vad är det ni är ute efter? Uppmärksamhet? Kärlek för stunden? Närkontakt? Mys? Svek?
Kan hålla på hela dagen, men har bättre saker för mig. Är så trött på killar som gör sånt här.. Flirtar med en, sedan blir de helt plötsligt riktigt charmiga och mysiga. Därefter struntar de i en och hittar på något annat. VÄX UPP!

Du förtjänar verkligen inte min energi längre. Jag är inte längre en del av din lilla lek.
Darling? You give love a bad name.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0