Min helg.

OJ VILKEN INTRESSANT RUBRIK DET DÄR!
Men dom sagt, min helg. Hurdan har den varit? Både bra och dålig faktiskt.
I fredags var man en runda på stan med sin kära kusin och därefter stack vi hem till hennes syster. Efter att ha varit där en stund mötte jag upp min syster. Då vi begav oss av på en shoppingrunda så jag blev på lite bättre humör. Hittade lite godsaker som fick följa med mig hem. Syrran betalade dessutom, inte ofta det händer! Vi tog även en fika på lövet och mötte därefter våran broder på stationen och drog hem.
När vi hade anlänt till lilla Tyringe såg vi att snön hade lagt sig över marken. Så fint! Längtar så oerhört mycket till julen..
Det var min fredag det.

Lördag. Vad gjorde jag en lördag som den där? Jo det ska jag berätta gör eder alla. Jag har inte ett minne av det faktiskt. Gick ut en runda i det kyliga vädret. Det var ganska så mysigt det. Annars var jag mest hemma och tog det lugnt. Mådde inte jättebra mot kvällen heller. Kändes som att jag skulle spy eller något. Roligt... Fast nej.

Söndagen.. Ojojoj. Vilken dag.
Det har varit någon utav de hemskaste på länge måste jag säga. Vad som hände tänker jag inte berätta här på bloggen. Men men sådant är livet.
Men det är sjukt så hemska människor det finns... Var iallafall några få timmar hos fadern min och drog hem till mamma senare mot kvällen igen.

Nu har jag skrivit så det räcker.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0