Du gör mig så glad.

Kan inte beskriva hur bra jag har haft det senaste tiden. Allt har varit så.. Underbart! Jovisst, man har kanske inte så mycket fritid.. Men livet är för jävla härligt trots det. Denna veckan har varit riktigt chill måste jag säga!

Till att börja med så åkte våran kemilärare iväg någonstans denna veckan vilket resulterade med en hel del håltimmar. Fett gött! Lunchrasten på tisdagen utökades med någon timme, så jag, Joakim, Siri, Sara och frida drog iväg och käkade pizza på Viking istället. Mums! I onsdags slutade vi kl. 12. Fy fan vad skönt det var. Då drog jag, Siri, Sara, joakim, Frida och Andreas iväg till Subway och käkade ute på några bänkar i det fina vädret. Måste ha sett rätt roligt ut att sex personer sitter i rad och käkar en macka från Subway. Haha. & att det var soligt och varmt med gjorde det hela bättre. Jag gick t.o.m ner till min gamla skola och hälsade på min gamla klassföreståndare & mötte även upp mina syskon. Fotade lite på vägen dit också. Inte ofta man får tid till det..
Torsdagen var rätt "lugn" den med.. Min kära kusin Siri puttade ner en från en stol sista lektionen.. Snällt. Men kul var det. Efter skolan stack man även hem till en vän och kollade på sagan om ringen två och hade det allmänt mysigt.. Hehe.
& vad gjorde lilla jag i fredags då? Jo.. Jag hade sovmorgon och började inte skolan förrän kvart i 1. Vi hade matte och engelska, sedan slutade vi.
Efter skolan drog jag hem och sedan bar det av till sin pappa.

Har väl inte så mycket mer att skriva antar jag.. Så här får ni en del bilder från veckan.


Kommentarer
Postat av: danski <3

ni hade mer än mysigt, HEHEHEHE ;)
btw, vem e killen på bilden högst upp? HAN SER SNYGG UT ;3

Svar: HEHEHEHE, vi hade ju det. ;)Det är Joakim från min klass. haha så det tycker du? ;)
Marlene 'marre' Elisabet Johannesson

2012-09-16 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0