# I don't need nobody's permission.

 
Godkväll kära läsare! Allt bra med er en fredag som denna?
Själv har det varierat något så enormt mycket. Allt var okej till och med lunchen. Därefter var det matematikprov som gällde och gissa hur det gick? -Jo, åt skogen rent utsagt. Äsch det var inte bara jag som tyckte att det var jobbigt iallafall.
       Efter provet var det dags för en fysiklektion på våran engelsklektion. Roligt roligt, fast nej. Verkligen inte. Jag och mina klasskamrater fick reda på att vi skulle ha prov på kap. 6-9 nästa tisdag. De jobbigaste kapitlen. TACK FÖR DEN DU, riktigt omtänksamt. Bara ta och förstör våran helg och allt, gubbe. Ännu roligare är att han har varit borta hela veckan, så vi har inte fått reda på allt eller repeterat med honom förrän idag. Tjoho!
        Efter skolan stack jag iväg mot bussen då jag träffade Amanda, Vikki och min käre sötnos. När jag väl skulle på bussen insåg jag att jag inte hade mitt skolkort/busskort på mig. Hade, som tur var, ett annat busskort på mig och skämde ut mig ganska så ordentligt inför alla.. Hade helt glömt bort att man brukar säga till vart man ska åka när man använder ett vanligt busskort. Smart tjej, jadå.
       
Nej, nu får det minsann ta och räcka med skolsnack.
Förövrigt har min vecka varit toppen! Mer om det kommer nog i ett annat inlägg eftersom jag inte pallar skriva om det just nu. Ha det bra allesammans, tack och adjö.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0