• sunshine in the rain •

Känns ju bra att gårdagens inlägg inte kom upp förrän idag. Mongo mobil.

Jag är som sagt hos fadern min just nu och chillar i mitt gamla rum som jag hade då jag var ca 3 & uppåt. Gud som jag saknar de gamla tiderna ibland.

Jag saknar alla somrar som spenderades här med min familj. De var något av det bästa jag visste. Alla vintrar var ganska härliga de också. Vi satt inne, jag och min familj, framför brasan och drack varm choklad med massa filtar och kuddar omkring oss.

Det är det bästa med att bo på en bondgård, man får vara ute på en gård ensam med familjen och ha det helt underbart. Här kommer man bort från verkligheten ett tag, här kan man tänka, här är det mysigt.
Jag älskar när vi grillade under sommarkvällarna och delade med oss av våra skratt. Det var fantastiskt. Jag saknar det.
Det är därför jag älskar att vara här under senvåren/sommaren. För det är då jag trivs här som bäst. Det är då jag är som gladast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0